1 (edited by V.R. 2016-08-31 14:34:41)

Topic: An introduction to egoism

1. You must bow down and worship Max Stirner, for he was the most Unique being to have ever lived, even greater than Sam Harris.
2. The greater good ain't my good, fam.
3. Exorcise the spooks from your mind four times a day while facing Mecca.
4. Hey, that's my property! MAN, YOU HAVE WHEELS IN YOUR HEAD!!!
5. Moral man, moral man, can't you see? Our only relationship is that of use between you and me!
6. Take the welfare, steal everything, rape, kill, illegally immigrate, rob banks, counterfeit money, have premarital sex b/c morals are just a spook and laws are alien to my Ownness.

https://i.imgur.com/uTgybrn.png

https://img.ifcdn.com/images/95254cafed79fdd044241fe58351eccfc564f9182b6e652a162590a58d0d9813_3.jpg

https://pics.onsizzle.com/Facebook-A-page-for-gadsden-flag-memes-df7db0.png

"Humanity Is Overrated" - Shrek

Re: An introduction to egoism

Why does he have a fucking cartoon version of himself. I never got that. I also know not much of anything, but still. Like did he never have a portrait done of him?

There are no clear way to learn it unlike html and css who are actually funny to learn and explore.

Quotes:

sloth wrote:

Hold your head down and you won't get hurt. You'll get exploited, abused and spit on, but hey at least you're safe. Fuck that. I have one life to live, and I'll live it my fucking way. Go on. Stand in my way. See what happens. See what happens when a good guy snaps.

sloth wrote:

There are cemetery for living people. They are called "cubicles". And "assembly line". And "McDonalds". And any other full of shit job you can think about. It's where you are dying every day so you can live on a few select days of your life. If you're not to powered out from working.

loon_attic wrote:

everything is shit and people love it because they're hipster masochists or something

absentinsomniac wrote:

she said to eat her out w/ an ice curbe but nah goodnight lol

Re: An introduction to egoism

Fish20 wrote:

Why does he have a fucking cartoon version of himself. I never got that. I also know not much of anything, but still. Like did he never have a portrait done of him?

It's a sketch of him by Fredrich Engels, there's no known actual photographs of Stirner apparently so yeah.

Anyway I gotta go impress all the normalfags with my rejection of morality and denunciation of everything as a spook

Re: An introduction to egoism

Stirner is the only philosopher who fully groks everything

The Grasshopper Lies Heavy

https://i.imgur.com/WsEkePS.png

Re: An introduction to egoism

TheWake wrote:

Stirner is the only philosopher who fully groks everything

You should also read Benjamin De Casseres if you haven't already. The guy was even more visceral in continuing on the radical egoist path.

"Humanity Is Overrated" - Shrek